Бізнес


Однозначно рекомендую тим хто любить не лише читати, але й намагається писати

Волш не в курсі, але саме завдяки його неперевершеному підручнику кілька мільйонів доларів, заощаджених автором цього посту після прочитання книги зробили можливим Уніж, Наш Формат, Українську Аудіокнигу, УНК, УРА, 3 барикаду Майдану, проекти Реформації і не тільки.

Це дійсно одна з небагатьох книжок з нонфікшн, яку я можу рекомендувати не просто як мастрід, а в якості покрокової інструкції для топ-менеджерів, що переходять на нову роботу або підіймаються на чергову кар‘єрну сходинку.

Книга попри ніби просту форму (короткі нариси, та ще коротші тексти у формі афоризмів) виявилася напрочуд глибокою. Вона про таке як і чому людина вдається до творчості.

Всі ми постійно стикаємося у своєму житті зі стратегіями й проєктами, як на роботі, так і в особистому чи громадському житті, навіть якщо не вважаємо це стратегіями й проєктами.

В устах Тоні «корпоративна культура», «якість обслуговування клієнтів», «турбота про розвиток персоналу» не здаються нудними абстракціями.

Книга Ольги Гуцал заповнює неймовірно важливу нішу, адже у нашій країні підприємців першого покоління є надзвичайна потреба у мудрому й виваженому викладі особистих уроків бізнесу

Професор Гарвардської бізнес-школи Клейттон Кристенсен відомий своєю ідеєю підривних інновацій, яку вважають однією з найголовніших ідей нашого часу у бізнесі. Але ця книга не про інновації і не лише для підприємців, а для широкого загалу.

Я вперше прочитав цю книгу вже після того, як пізнав на собі багато стадій життєвого циклу організації

Чому все ж таки, маючи неабияку працьовитість і хист, українці такі бідні? Що ми робимо не так? Чому економічні прориви вдалися іншим європейським народам, але не вдаються нам? Чим ми відрізняємося від них?

Зазвичай відповідь на це запитання складається із зітхань і добрих побажань.

Існує багато книжок, присвячених тому, як стати успішним, багатим, знаменитим тощо.

Це стосується кожної людини, і вас також.

Моя порада підприємствам, молодим та зрілим компаніям дуже проста – just do it!