Пошук
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку

Кожен із нас хотів би так жити, мати таких співробітників, працювати в такій компанії

Тоні Шей. Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії.
 
Я не люблю читати біографії великих менеджерів і підприємців, тим більше автобіографії. Сам не читаю й іншим не рекомендую. Вони зазвичай прикрашені й нудні та занадто підсолоджені або, навпаки, дуже прісні. Але автобіографічна книга Тоні Шей інша: вона приносить щастя, як і обіцяно в передмові.
 
Потрібно сказати пару слів про Тоні. Це геніальна людина, що опинилася у потрібному місці в потрібний час. Через кілька місяців після закінчення університету він створив компанію Link Exchange, яку через 4 роки купила Microsoft за 265 млн. доларів. Потім Тоні створив незвичайний інтернет-магазин Zappos і через 10 років досяг обороту в 1 млрд. доларів. Тоді ж Zappos був куплений Amazon більше ніж за мільярд.
 
Це все зовнішня історія, яка перебуває ніби на другому плані. Тоні пише не стільки про те, що він робив, скільки про те, що він думав, відчував і переживав. Він не справляє враження великої людини. Швидше це людина, яка завжди залишалася вірною собі, робила те, що вважала правильним, і тому була щаслива.
 
В устах Тоні «корпоративна культура», «якість обслуговування клієнтів», «турбота про розвиток персоналу» не здаються нудними абстракціями. Це реальне життя молодих веселих хлопців і дівчат, які вірять в те, що роблять, і тому кайфують — і від процесу, і від результату. Кожен із нас хотів би так жити, мати таких співробітників, працювати в такій компанії.
 
І це можливо. Власне, за словами Тоні, він написав книгу, щоб зробити такий підхід доступним всім. Щоб ставити за мету не Статки, а Снагу і Сенс (в оригіналі — Profits, Passion and Purpose). Що ж, будемо прагнути. Дякуємо, Тоні.
 
Він пішов раптово у 46 років через нещасний випадок. Але такі люди не помирають. Вони живуть у нашій пам'яті, розмовляючи з нами щодня, і світять нам у темряві з тих орбіт, куди заносить їхні душі.

Додати коментар