Пошук
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку
Для мене це книжка про людей і про лідерство Замовити книгу
Інші огляди автора

Для мене це книжка про людей і про лідерство

Вона була червона.

Побачивши на полиці книжку Good to Great  — «Від хорошого до величного», — я навіть пригадав, де її купив. То був книжковий магазин у ТЦ «Квадрат» на площі Слави в Києві. Я взяв її у відпустку. Стояло літо 2001 року, я їхав на відпочинок, усвідомлюючи, що в мене немає чіткого бачення, що далі робити в бізнесі, як розвиватися.

Книжка Good to Great буквально перевернула мої уявлення, розклала все по полицях, дала багато прикладів і натхнення. Вона фактично лягла в основу моїх наступних дій у бізнесі. Я дуже часто повертався до моделей, які описані в ній.

Через двадцять років я знову купив книжку. І знову перед відпусткою. Вона була яскраво-салатова.

Ще одна книжка Джима Коллінза — BE 2.0. Книжка унікальна, бо це водночас перший та останній на той момент твір автора.

Колінз написав книжку у дев’яностих, вивчаючи підприємництво в Стенфордському університеті. Через 25 років він переписав, доповнив і переосмислив її.

Це просто концентрат класичних теорій бізнесу і менеджменту, зручно зібраних в одному місці. Фактично підручник про побудову і управління організаціями. Книжка про людей і лідерство. Про те, як лідери об’єднують людей в організації, згуртовують їх навколо цілей і, м’яко надихаючи, ведуть уперед.

Багато хто не може відповісти на деякі запитання, що стосуються бізнесу.

Ось дуже простий приклад: чим місія відрізняється від візії?

У книжці «Більше ніж бізнес 2.0» це розкладено буквально на молекули. Вона не відкрила для мене світу з іншого боку, але знову ідеально розклала по поличках те, що я вже знав, доповнила новою інформацією і подала практичний алгоритм мислення і дій.

Моя порада підприємствам, молодим і зрілим компаніям дуже проста — just do it! Ця книжка так конкретно описує, що і як потрібно зробити, що найпростіший спосіб підняти свою компанію на новий рівень — просто зробити це, просто дослухатися її порад.

Create whatever! Творіть, хай там що!

Андрій Федорів, засновник маркетингової агенції Fedoriv Agency

Рекомендовані книги
Коментарі
Додати коментар